_______________________________________________________________________________________________________________________

Menu

wtorek, 5 kwietnia 2016

Kolczyki

Ciężkie jest życie kota. Dzisiaj aż pół godziny musiałem czekać aż ktoś wygłaszcze moje futerko. Po chwili relaksu udałem się w stronę Klementynki, która robiła kolczyki. Niestety nie dała pobawić się koralikami, ponieważ były troszeczkę cenniejsze niż kawałek zwykłego plastiku.
Zająłem najlepsze miejsce, jakie było dostępne w pokoju. Oczywiście rozłożyłem swoje ciałko na kolanach Panienki, z uwagą obserwowałem proces twórczy i ledwo powstrzymywałem się przed upolowaniem żółtej kuleczki.



4 komentarze:

  1. Ale masz uroczego kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj rano obudziłam się obłożona kotami...sztuk cztery hehe :) Uwielbiam kocie towarzystwo.
    Urocze kolczyki ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Podobne wpisy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...